Iubiţi viaţa, că tare e frumoasă…[11]

Continuare…

28 aprilie 2002. Ora 1700.

La televizor e emisiunea „La noi acasă” de la Rîşcani. Prezintă Otilia Lozovan, o telejurnalistă tînără, vioaie. Pregăteşte şi prezintă emisiuni interesante, cum este „Faţă în faţă cu viaţa” şi altele.

Băieţii şi fetele mamei. A trecut o săptămînă de cînd a fost Valeriu. În săptămîna trecută, cu ajutorul Domnului am semănat porumb la Roşcana, peste rîpă şi la Capul Dealului, aşa că am terminat de semănat. Avem de pus puţin la lot şi acasă. Săptămîna care vine ne vom pregăti de „Paşte”.

Ce să mai spun? Îmi este tare dor de voi toţi. Vladimir, puişorul meu cel mai mic, cînd mă gîndesc cît de mult nu te-am văzut, nu ţi-am auzit vocea, nici nu ştiu ce să fac. Dar răbd şi iar răbd. Cu răbdarea treci şi marea. Să fiţi sănătoşi, să fiţi cuminţi şi înţelepţi toţi.

7 mai 2002. Marţi. Ora 1430. E ziua a treia de Paşte.

La radio cîntă Lidia Bejenaru. E ziua ei de naştere. Ziua e frumoasă, e cald. Stau afară la masă şi scriu aceste rînduri.

Mai întîi mulţumesc Domnului că am ajuns la Învierea Domnului cu bine şi cu bucurie. Acasă au venit Zina cu Mihaela, apoi peste puţin timp a venit şi Mişa. Şi peste un timp au venit: Valeriu, Valea, Dorin şi Mihai.

Sîmbătă seara am luat masa cu curechi murat şi pîine. Noaptea la ora 200 eu am plecat la Biserică şi am sfinţit pasca. Am venit acasă şi pe la 800 ne-am sculat şi am stat la masă.

Mihai cum a venit, s-a întîlnit cu Vadim şi a plecat la denii, iar Dorin a stat acasă.

Luni după amiază toţi au plecat şi am rămas iar singuri.

Copiii mamei, vă mulţumesc că nu ne uitaţi, că ne purtaţi o mare grijă.

Vladimir, numai tu eşti tare departe şi nu ne vezi, nu ne auzi. Puişorul mamei, scriu şi lacrimile îmi curg şiroi, că eşti tare chinuit şi necăjit şi nu pot să te ajut cu nimic. Doamne, oare cît va ţine aceasta? Te aşteptăm cu toţi foarte mult. Fii sănătos. Să te păzească Domnul de rele. Copiii mamei, vă aştept.

12 mai 2002. Luni. Paştele Blajinilor, Prohoadele se sărbătoresc în Cuizăuca duminică.

Noi stăm acasă. E ora 1500. A fost Telejurnalul.

Vladimir, am mai primit (am mai citit) o scrisoare de la tine, apoi am privit fotografiile. Am stat de vorbă cu tine şi acum îţi scriu răspuns.

Timpul afară e frumos, e cald, au înflorit bujorii, au ieşit din pămînt culturile. Urmează să prăşim. Am început să prăşim la Roşcana. Vineri şi sîmbătă eu am prăşit pe cîteva rînduri. Păpuşoii au ieşit slab. Dacă va ploua, vor ieşi.

Marţi avem un examen mare – rîndul cu vacile.

Mîţa are patru mîţişori, care dorm în patul tatei.

Vladimir, cînd vei veni acasă, vei citi. Noi aşteptăm. Vă aştept pe toţi. La revedere. Sănătate şi noroc la toţi – la copii şi la nepoţi.

Va urma…

Lasă un răspuns

