Large Hadron Rap

Am citit repetate aprecieri date matematicienilor, fizicienilor şi în general savanţilor din ştiinţele exacte, că ei sunt talentaţi nu numai în domeniile în care activează, dar şi în multe alte domenii.

Eu zic că, de fapt, talentele oamenilor sunt multilaterale.

Am scris această introducere ca să pot explica esenţa postului dat.

Cititorul de bloguri de la portalul ToateBlogurile ne susţine de fiecare dată când avem careva probleme cu blogurile. Ar fi cazul să ne exprimăm şi noi cumva recunoştinţa pentru tot ce face el, cel puţin prin cuvinte frumoase şi, de ce nu, printr-o piesă muzicală. Dar, aici e o problemă. E foarte greu să alegi o piesă pentru cineva, atunci când nu-i cunoşti predilecţiile. Şi atunci – piesa trebuie să poarte mesajul dorit. Cea pe care am ales-o poartă mesajul nu prin cuvinte sau muzică. Piesa e scrisă şi interpretată de tinerii savanţi de la CERN: fizicieni, matematicieni, tehnicieni etc.,  şi explică prin ea, într-un mod foarte original, nişte lucruri mai complicate ce ţin de Large Hadron Collider.

Chiar dacă Victor Cătălin este jurnalist, după profesie, reuşeşte să rezolve rapid şi eficient problemele ce ţin de menţinerea portalului şi a unei atmosfere civilizate în mediul blogherilor şi cititorilor de bloguri. Ne demonstrează, o dată în plus, că talentul poate fi multilateral, reuşind să îmbine cu succes diverse activităţi, care sunt în general distanţate.

Nu ştiu dacă îi place ori nu fizica sau tehnica. Nu ştiu dacă îi va plăcea ori nu piesa! Sper să admire faptul că talentele pot fi multilaterale şi că e şi el unul dintre ele.

Îţi mulţumim pentru ceea ce faci pentru noi toţi, Victor! Să ne fii sănătos! Succese şi numai bine!

2 comentarii la “Large Hadron Rap

  1. Eu iti multumesc frumos! 🙂

    Trebuie sa recunosc ca mi-ai facut o surpriza frumoasa, dar trebuie sa fiu sincer si sa recunosc ca nu este meritul meu, ci al echipei cu care lucrez. In principiu ei rezolva problemele, eu doar vorbesc :).

    Clipul este absolut genial si nu doar ca mi-a placut, dar am gasit in el mai multe explicatii, vis-a-vis de ce fac baietii aia acolo, decat in alte locuri unde munca lor era tratata fie prea scolastic fie pompieristico-apocaliptic.
    Multumesc!

Lasă un răspuns

