Fericire

Azi, dimineaţa, lumea mergea îngrijorată la serviciu deoarece aproape la fiecare răscruce erau poliţişti cu automate Kalaşnikov. Verificau selectiv transportul. Se întâmplase ceva. Nu ştiam ce 😦

Am avut lecţii foarte reuşite. Studenţii au fost activi şi interesaţi de subiectele predate. Mi-au dat aripi. Îmi place nespus de mult activitatea pedagogică. E şi ea un joc, în care jucători sunt pedagogul şi studenţii. Câştigă toţi atunci când sunt competenţi şi activi toţi jucătorii 🙂

În timpul lecţiilor mă telefonase soţia. Mi-a spus doar s-o  contactez după ore. Îngrijorarea a sporit.

După lecţii, din Internet am aflat că poliţiştii înarmaţi erau în căutarea unui puşcăriaş periculos, fugit din penitenciar.

Vestea fericită am aflat-o de la soţie. Mi-a comunicat că în Monitorul Oficial al României, partea I-a, a fost publicată informaţia că fiului Dorin i se aprobă cererea de redobândire a cetăţeniei române. După aproape 6 ani de la depunerea dosarului! Am primit şi e-mail de la el. A aflat vestea de la un prieten din Moldova. Este nespus de fericit!

În drumul spre casă, pe Bulevardul Renaşterii, lângă monumentul tineretului comunist, o grupă de comsomolişti, cu drapele roşii cu secera şi ciocanul şi cuvântul „Votaţi” inscripţionat pe ele, desfăşurau o careva manifestaţie.

Fiecare cu fericirea lui…

Lasă un răspuns

