Blogul de Aur

O surpriză plăcută pentru mine!

Am primit de la Liviu Chifane distincţia Blogul de Aur –  BLOG DE ORO!

premiu

Sunt bucuros că mi se apreciază lucrul modest pe care îl fac pentru a promova valori umane, culturale şi ştiinţifice. Şi mi-i dublu plăcută această distincţie deoarece ultima lună am avut incomodităţi în menţinerea blogului. Îmi insuflă speranţe şi putere pentru viitor.

După tradiţie ofer şi eu distincţia unui blogher – lui Ianculescu Cristian, cu urări de bine şi succes!

2 comentarii la “Blogul de Aur

Lasă un răspuns

