Cele mai nostime goluri ale tuturor timpurilor

Pentru amatorii de fotbal… Golomania – deliciu cu cele mai nostime 20 de goluri ale „tuturor timpurilor” 🙂

De Valeriu Ungureanu Publicat în Fotbal

2 comentarii la “Cele mai nostime goluri ale tuturor timpurilor

  1. Multumesc de vizita facuta pe anostul meu blog… La multi ani si un an nou fericit impreuna cu familia! De scris am mai scris si poezii noi, am scris si la romanul autobiografic si la alte proiecte de carti ale mele, insa nu am mai publicat pe blog nimic… Poate la anul… Sa fim sanatosi ca sa ne mai intalnim si la anul!

Lasă un răspuns

