Bună dimineaţa, Blogovăţ

Dimineaţa, am intrat pe blog şi am constatat cu surprindere că ambele butoane, ce ţin de Blogovăţ 2010, nu se afişează 🙂 Am încercat să intru pe site-ul evenimentului şi am primit refuz – erau depăşiţi careva parametri de acces la server.

Acest lucru, dar şi altele marchează un start nu prea reuşit al concursului:

  • Ieri se vota nu prea comod – se încărca lent pagina de votare, realizată probabil în Flash.
  • Lista blogurilor stabileşte o ordine prin care primele bloguri din listă obţin careva avantaj la votare.

Când, în sfârşit, accesul la site-ul evenimentului a fost deschis am constatat o altă surpriză. Blogurile sunt afişate pe mai multe pagini. Ca un vizitator să voteze, spre exemplu, blogul meu, va trebui să parcurgă aproape toate paginile, ceea ce solicită o mare risipă de timp. Va avea oare răbdare un eventual vizitator să parcurgă toată lista? Cred că nu 😦 Pe lângă aceasta şi votarea de pe blog se efectuează prin intermediul unei pagini suplimentare, adică şi aici e o risipă de timp, chiar dacă nu considerabil de mare.

Oricum, îţi zic: Bună Dimineaţa, Blogovăţ 2010! Ce surprize ne oferi azi?

2 comentarii la “Bună dimineaţa, Blogovăţ

Lasă un răspuns

