1000 de prieteni

S-a întâmplat ceva formidabil şi chiar incredibil! Am 1000 de prieteni pe portalul TB. De ce este incredibil? Deoarece în mod obişnuit e greu uneori să ai şi un singur prieten, dar tocmai 1000…

Sigur e vorba de reţele de socializare în care termenul are sens deosebit. Reţelele de socializare ne readuc în copilărie, când prietenia lua start adeseori de la simpla întrebare: „Vreai să fim prieteni?”.

Voi fi sincer şi recunosc că nu am îndrăznit să pun această întrebare până nu am acceptat singur peste 100 de invitaţii de prietenie. Abia atunci, cu puţin curaj, am început să fiu şi eu mai activ.

E un indiciu care semnalează că cel puţin o dată vizitezi blogul prietenului. Îl vizitezi, îl apreciezi şi când îţi place îl introduci în categoria de blog urmărit, adică planifici să mai intri pe el.

Al 1000-lea prieten este Carmen, blogheriţa de la „Generaţia Pierdută”. Am vizitat blogul ei. Îmi pare că e un blog de atitudine, chiar dacă este la început de cale, cum este, de fapt, şi blogul meu. Nu sunt prea multe articole, aşa că am reuşit să „călătoresc” rapid prin toate. Din păcate nu am reuşit să ascult piesele muzicale menţionate pe blog.

Îţi urez Carmen ţie, precum şi tuturor prietenilor, succese! Să aveţi câţi mai mulţi vizitatori activi şi cu multe comentarii!

Să ne revedem cu bine… şi blogurile, inclusiv 🙂

5 comentarii la “1000 de prieteni

  1. Multumesc… Mi-a dat un fior… Surpriza e reconfortanta. Post-urile pe care le fac sunt putin egoiste, pentru ca nu scriu pentru cineva anume, ci doar… in ritmul meu si doar pentru mine. Simt mai mult decat pot scrie iar daca place cuiva… e doar pentru ca are… multa rabdare! Sa ne fie cu succes si sa avem parte de… originalitate. Multumesc… M-a luat „VALUL” si pe mine. Cu bine… PRIETENE ! Carmen

  2. Draga Carmen,

    Faci exact ceea ce reiese din esenţa/definiţia unui blog – jurnal personal, în care, evident, sunt expuse în primul rând cele ce ţin de viaţa autorului.

    E important că ai potenţial şi eşti conştientă de el… În timp, cu puţină stăruinţă, va ieşi la suprafaţă!

    Sănătate şi numai bine!

Lasă un răspuns

