Blogovăţ 2010: Vine revizorul…?

Vine revizorul…?

revizorii

Nu e vorba de piesa lui Gogol şi nici de un revizor ca atare… Mă refer la faptul că mai rămân 5 zile de votare în cadrul Festivalului Blogovăţ 2010 şi fiecare dintre concurenţi urmăreşte traficul de pe propriul blog. Recunosc, că în măsura posibilităţilor oferite de portalul TB, gazda blogului meu, urmăresc şi eu traficul. Cu nerăbdare, dar şi cu emoţii aştept venirea celor 5 „revizori” din Juriul Festivalului. Mă veţi întreba cum pot să depistez dacă au venit ei ori nu…? Nu prin intermediul IP-rilor lor, fiindcă nu le cunosc şi, mai mult, vizita lor ar putea fi efectuată şi de la calculatoare ocazionale. Mă refer la faptul că membrii juriului probabil vor parcurge din „scoarţă” în „scoarţă” blogul, vor vizita toate paginile, vor citi articolele, vor… Adică pentru o apreciere obiectivă a conţinutului unui blog, pentru a simţi specificul lui, tonalitatea etc.,  se cere un efort considerabil şi care va fi foarte vizibil. Chiar dacă sunt servicii cu plată care oferă IP-ri invizibile, nu cred că membrii juriului vor folosi asemenea IP-ri. Prin urmare, cel puţin pe blogul meu, revizorii nu au fost deocamdată… Eu nu i-am „văzut” 🙂 Stau şi „tremur” în aşteptarea lor, iar ei tot nu vin şi tot nu vin… Veniţi dragi revizori mai repede!!! Nu mă ţineţi în stare de preinfarct 🙂

Un alt motiv de îngrijorare este legat de contabilitatea voturilor… Stau şi mă întreb ce înseamnă următoarele:

„Votul poporului este echivalentul la suma acumulata în urma votării cititorilor şi a blogherilor, în raport de 2 la 3. Blogul cu cea mai mare notă acumulată va fi alesul cititorilor.”

Sincer să spun nu prea înţeleg: e vorba oare că fiecare vot al unui cititor este echivalent cu două puncte, iar al unui blogher din concurs – cu 3 puncte? Iar nota luată de un blog este egală cu suma tuturor punctelor? Nu ştiu cert, dar presupun că poate fi aşa 🙂

Alt moment fericit pentru unii şi mai puţin pentru alţii  este legat de lista afişată pe site-ul Festivalului. Eu, ca participant la concurs, cu mare greu mi-am găsit blogul, dar şi să mai voteze cineva pentru el de acolo – e puţin probabil… Pe TB, unul dintre blogherii mai şugubăţi a şi pus rămăşag că o să câştig ceva, la paştele calului 🙂 Of, de-ar veni mai repede acel paşte 🙂

În final de articol voi menţiona că e importantă participarea la concurs. Te mobilizează!

Totuşi, atâta timp cât revizorul n-a venit, e mare „tămbălău” în suflet… 🙂

Sănătate şi numai bine, dragă cititorule! Nu-i important să câştigi, e important să participi 🙂

P.S. Sper că membrii juriului au simţul umorului… E doar o pastila, aruncată pe aripile vântului… 🙂

2 comentarii la “Blogovăţ 2010: Vine revizorul…?

Lasă un răspuns

