10 mii de vizitatori din România

E sărbătoare pentru mine, pentru blogul meu!

În octombrie 2009 am inclus pe blog contorul Flag Counter, care de pe 22 noiembrie contorizează datele pentru vizitatorii din România. Folosesc doar două contoare! M-am convins că nu sunt perfecte. Mi s-a întâmplat să discut la telefon unele articole de pe site cu persoane din Franţa şi Italia! Era evident că ei citeau articolele, dar nici unul dintre contoare nu înregistra vizitele. Mai mult, înregistrările vizitelor diferă între contoare – e o oarecare relativitate în informaţia statistică. Totuşi, în linii generale contoarele sunt foarte utile şi reflectă în felul lor activitatea de pe blog.

Câteva minute în urmă Flag Counter a întregistrat vizitatorul din România cu numărul 10 mii! Nu ştiu exact cine e! Dar cred că nici nu contează deoarece toţi îmi sunt la fel de dragi!

Sunt mulţi 10 mii de vizitatori? Eu cred că da! Dacă 10 mii de vizitatori s-ar lua de mâini şi ar forma un lanţ uman, atunci lungimea lui ar fi de cel puţin 5 km!

Mulţumesc din inimă tuturor vizitatorilor! Mulţumesc în special celor din România! Mulţumesc portalului TB pentru tot ce face în blogosfera românească! Vă îmbrăţişez călduros şi vă urez tot binele din lume!

Vă aştept incontinuu!

15 comentarii la “10 mii de vizitatori din România

  1. 🙂 presupun că ar trebui să fiu şi eu fericit…, doar am contribuit la acest număr, nu-i aşa? Şi dacă tot aniversezi, iacă şi-o urare: „Inspiraţie, mon cher!”

  2. Mulţumesc!
    Aşa e! Avem vizitatorii pe care îi merităm 🙂 Cu o bună parte dintre ei am făcut cunoştinţă virtuală, prin intermediul schimbului de comentarii, referitor la subiecte destul de complexe, uneori 😉

Lasă un răspuns

