Zburăm ca păsările?

In copilărie adesea visam că zburam. Planam de-asupra pământului… Simţeam o senzţie plăcută de efort în mâini, de parcă ar fi fost aripi. Părinţii îmi spuneau că sunt vise care atestă că cresc… Am avut aşa visuri şi în adolescenţă şi în tinereţe… La un moment dat au dispărut si uitasem de ele. Dar, iata azi mi-am adus aminte de ele… Pot fi o realitate…

Fani ai sporturilor extreme se adună anual în Biespen, Norvegia, pentru sărituri de pe stânci. E un sport extrem care se practică nu numai acolo. Sportivii sunt îmbrăcaţi în costume speciale – wingsuits. Că zborurile sunt spectaculoase, e puţin spus! Priviţi şi minunaţi-vă…

De Valeriu Ungureanu Publicat în Sport

10 comentarii la “Zburăm ca păsările?

  1. Valeriu, spune-mi te rog ce vrea să fie acest „пендриваеться” pe care mi-l refuză toate dicţionarele? Bănuiesc că este ceva de Doamne-ajută la adresa românilor priviţi ca ţigani, dar ce nume? Nu te sfii să-mi spui.

  2. E vorba, probabil, de cuvântul „выпендриваться”… E mai puţin literar şi are un sens aproximativ de a se evidenţia, a ieşi în faţă (poate ceva asemănător cu ieşirea în frunte a insectei celea mici 🙂 ), a se înfoi ca un curcan etc. Se foloseşte mai mult „не выпендривайся”, cu sensul că e mai bine să stai neobservat… E un cuvânt polisemantic şi mai are şi alte sensuri… Dar cele mai folosite sunt cele pe care le-am expus…
    Sper să fie suficient de bună explicaţia mea 🙂

  3. Frumos videoclip.
    Revin totusi la ideea lansata de cineva inaintea mea , si-au facut teste psihologice 😛
    Evident sunt dependenti de senzatii tari .

Lasă un răspuns

