Mircea Lucescu e din nou campion al Ucrainei :)

Echipa Shakhtar Doneţk, condusă de Mircea Lucescu într-un meci de vis contra Dinamo Kiev, a învins cu scorul 1:0. Victoria pe un stadion arhiplin, în faţa a mai mult de 50 de mii de suporteri, a adus titlul de campion cu un tur înainte de finalul campionatului – al patru-lea titlu de campion al Ucrainei sub comanda lui Mircea Lucescu şi al cincilea în total. În toamnă, echipa Shakhtar va juca direct în grupele Ligii Campionilor.

Felicitări tuturor fanilor echipei Shakhtar şi în special admiratorilor talentatului antrenor român Mircea Lucescu!!!

8 comentarii la “Mircea Lucescu e din nou campion al Ucrainei :)

  1. Am citit şi mi-a părut foarte interesant şi sugestiv. După părerea mea, sensul chiar e mai profund şi mai sugestiv decât ţi-l imaginai iniţial. O să inserez în continuare şi comentariul pe care l-am dat pe blogul tău, ca să fie clară remarca mea.
    Dragă Vio,
    Ceea ce face Mircea Lucescu pentru ţară şi pentru români este greu de subapreciat. Se scrie frecvent despre imaginea proastă a românilor în Europa… Iată că sunt şi români care nu numai că sunt respectaţi, dar sunt, pur şi simplu idolatrizaţi… Unul dintre ei este Mircea Lucescu. În Turcia i se sărută, pur şi simplu, mâinile, ca să nu zic tălpile picioarelor.
    Am urmărit evoluţia lui în Ucraina. Cunosc bine rusa şi mai urmăream ce se scria în forurile corespunzătoare în timpul meciurilor. N-o să repet nişte lucruri care se scriu pe seama românilor… Se scria şi despre Lucescu, la început. Acum după ce a câştigat mai multe trofee cu echipa antrenată de el. După ce a depăşit Dinamo Kiev în prestigiu, echipă glorioasă în fosta URSS, şi ucrainenii îl respectă mult. Da, e păcat că nu a reuşit aceste performanţe cu echipe româneşti. Dar, e bine că a reuşit în general. Repet, ceea ce face el pentru imaginea României este imposibil de subapreciat.
    Apropo! O să-ţi fie interesant să afli că a fost un student foarte bun la Facultate (se pare că la relaţii economice externe). E un lucru foarte rar printre fotbalişti, cel puţin din cauza că ei sunt permanent în cantonamente. Cunoaşte cel puţin cinci limbi. Citeşte multă literatură artistică şi, în general, este un om foarte cult şi elevat.
    Da! Apropo! Eşti convins că mulţi români ştiu cine este George Emil Palade?

  2. Omule, iubesc pe oricine care face cava, cât de puţin, dar face pentru ţara asta şi pentru români. Nu ai citit articolul meu. În el mă refeream la efectele ignoranţei mele, la modul în care m-am făcut de râs pentru că nu mă pricep la fotbal. Asta era ideea.

  3. Am citit articolul! Recunosc că am schimbat putin accentele. Şi îmi cer scuze dacă acest lucru este deranjant. Nu sunt rele intenţii, ci doar o încercare, poate destul de stângace şi nereuşită, de a-mi „afişa” respectul meu pentru Mircea Lucescu!

  4. Gata!!!! Mi s-au împlinit aşteptările. M-am mutat! Adică, am blog nou! Cu un alt domeniu….Aşa că vă aştept cu mare plăcere în noua mea casă. Bineînţeles, pentru cine este interesat să îmi calce pragul. Oricum, uşa este deschisă, iar cine vrea să mă introducă în blog roll poate intra direct pe uşa http://www.proatitudine.ro/

Lasă un răspuns

