2000 de amici !!!

Mă bucur de un eveniment extraordinar! Am în cadrul portalului TB 2000 de amici!

E mult sau puţin?

Dacă aş servi fiecare amic doar cu o singură halbă de biere, mi-ar trebui cel puţin 1000 de litri! Şi i-aş oferi cu mare plăcere, dacă aş putea face acest lucru 🙂

Dacă ne-am lua de mâni şi am forma o horă, diametrul cercului ar fi de circa 318 m, iar lungimea de apoape 2 km.

Dacă aş organiza o serbare şi aş da cu fiecare mâna la intrare în sală, atunci mi-ar trebui pentru aceasta cel puţin 67 de  minute de strângere de mâini incontinuu.

Ca să vizualizez blogul fiecăruia doar 4 secunde mi-ar trebui circa 2 or şi 14 minute de navigare incontinuă.

Dacă…

Cred că e de ajuns cu asemenea constatări…

E important că suntem deschişi spre relaţii frumoase, de prietenie…

Când mi-am înregistrat blogul pe TB, în portal erau înscrişi mai puţin de 2000 de membri. Acum sunt peste 8ooo şi 25% dintre ei îmi sunt amici 🙂

Internetul e privit uneori critic ca o alternativă nu prea bună  a lumii reale. Eu zic că o completează cu noi oportunităţi. Una dintre ele este cea de formare a noi cunştinţe, amicii şi chiar prietenii!

Vă urez tuturor amicilor sănătate, succese în blogosferă şi să ne citim cu bine 😉

2 comentarii la “2000 de amici !!!

  1. Orice lucru făcut cu măsură nu poate fi dăunător. Din evaluările tale, cea cu bere mi se pare deosebit de interesantă. Dacă te bate vreun gând, mie îmi place Stella Artois…
    Să ne citim cu bine şi să auzim de bine!

Lasă un răspuns

