Italia 1:1 Paraguay

Campioana mondială Italia a întâlnit în această seară echipa Paraguayului​. Meciul a început pe ploaie şi vânt. Surpriza a fost oferită de paraguayanul Alcaraz care a înscris cu capul după o lovitură liberă în minutul 39.  La un moment dat apăruse impresia că Italia ar putea pierde, chiar şi la un scor mai mare. Dar, în minutul 63 portarul paraguayan  Villar greşeşte la o lovitură de colţ a italienilor şi De Rossi înscrie golul egalizator. Ofensiva italienilor a continuat, dar fără modificări pe tabelul de marcaj.

6 comentarii la “Italia 1:1 Paraguay

  1. Astăzi, când scriu acest comentariu, este 15 iunie.
    Pe blogul meu am vrut să sciu ceva şi am scris doar atât: „REMEMBER 15 iunie 1889 – 15 iunie 2010” şi Dumnezeu m-a rânduit să scriu acest „remember” lângă Teiul lui Eminescu. Nu a fost ceva rânduit de mine. Aş putea spune: „o întâmplare”. Dar nicio întmplare nu este întâmplătoare.

  2. @axelpain Sper să nu fie cu supărare. Îmi propun să aleg link-urile care să fie afine cu tematica blogului meu. La moment nu este chiar întru totul aşa. Dar vreau să fac regulă la acest capitol. Nu e un refuz, ci o propunere să mai amânăm acest schimb de link-uri.

  3. Domnule Axelpain până la urmă s-a rezolvat. Ced că am agăţat : înainte de http. Dar dacă blogul este în exclusivitate auto, voi intra mai puţin pe el. Nu sunt interesat de ultimele răcnete auto.

Lasă un răspuns

