20 de mii de vizitatori unici din România

Odată cu victoria Braziliei, contorul Flag Counter a înregistrat 20 000 de vizitatori unici din România 🙂 E sărbătoare pentru mine, pentru blogul meu. Când l-am lansat, nu mi-am imaginat că-mi va aduce atâtea satisfacţii. Mulţumesc mult tuturor vizitatorilor. Nu am făcut nimic special pentru a atrage vizitatorii pe blog. Pur şi simplu am scris, despre ceea ce mă doare, despre ceea ce mă interesează, despre lucruri pe care le notam în jurnalul personal, înainte de apariţia blogului.

De curând am schimbat aspectul, dar şi denumirea, deoarece vechea, temporară, nu mai era valabilă. Cu toate acestea am păstrat vechea descriere ca pagină aparte, am păstrat şi câteva comentarii care au fost în acea pagină.

Vă aştept în continuare pe blog dragi vizitatori. Sper să nu vă dezamăgesc prin ceea ce veţi găsi aici.

Sănătate şi numai bine!

2 comentarii la “20 de mii de vizitatori unici din România

  1. Noa serbus vecine, şi te felicit pentru ospitalitatea de care dai dovadă. M-ai făcut curios şi m-am uitat la contorul tău. Apropate 87.000 de oameni ţi-au trecut pragul. SWă ai parte de sănătate pentru a putea primi cât mai mulţi. Doamne ajută.

Lasă un răspuns

