1/8. Olanda 2:1 Slovacia

Poate că sunt doar impresiile mele, dar mai plictisitor Campionat Mondial nu cred că a fost. Chiar dacă în meciul de azi s-au marcat 3 goluri, spectacol fotbalistic de calitate nu am văzut. Îmi pare rău că mi-am asumat „programul” de a scrie succint despre fiecare meci. Nu cred că a meritat. Oricum, voi duce lucrul până la sfârşit…

Olandezii au deschis scorul în prima repriză printr-o lovitură din afara careului de 16 metri. Autorul golului din minutul 18 – Robben. Au controlat lent meciul în prima repriză. Acelaşi lucru a continuat şi în repriza a doua. Au fost câteva momente la ambele porţi. Slovacul Vittek putea să egaleze. Au înscris însă olandezii, în minutul 84, prin Snejder. Slovacii au obţinut un penalty în ultimul minut de joc, pe care la realizat Vittek. Astfel, olandezii au obţinut victoria şi au ieşit în următoarea fază a competiţiei.

2 comentarii la “1/8. Olanda 2:1 Slovacia

  1. Buna, in mare masura ai dreptate, insa putem spune ca de-abia acum au inceput confruntarile. Spre exemplu, Germania-Anglia, a fost un turnir reusit, cu toata impotrivirea arbitrului uruguayan, Larrionda parca se numeste. Intra si tu pe blogul meu recent deschis Pagina de Sport cu alte opinii si comentarii la http://www.danolteanu.wordpress.com
    Te astept

Lasă un răspuns

