De unde-s valorile vieţii?

Valorile vieţii nu-s din bogăţie, nu-s din succes, nu-s din longevitate,… Valorile vieţii survin din modul cum îi apreciezi pe alţii şi cum alţii te apreciază pe tine…

4 comentarii la “De unde-s valorile vieţii?

  1. Cu cât mai mult mă aprofundez în subiectul pe care iniţial mi l-am luat ca o descriere a temelor abordate, cu atât mai mult înţeleg cât de profund este! De unde şi „neputinţa” mea de a da un răspuns satisfăcător la aceste gânduri/afirmaţii simple!

    Din perspectiva unui creştin/credincios e foartă importantă viaţa de apoi! Meditez de mai mult asupra acestui lucru! E vorba de rostul vieţii, subiect pe care doar l-am atins superficial într-un post anterior, dar la care neapărat o să revin în timp! Nu am făcut studii umaniste şi cu atât mai mult teologice! De unde am şi o ezitare – să nu fiu cumva trivial, chiar dacă scriu pe blogul meu personal.

    Se pare totuşi că e important şi ceea ce lăsăm, anume pentru viaţa noastră postumă (amintiri). Se naşte oare omul după moarte?

  2. Bună Ziua !
    Domnului Valeriu Ungureanu !
    ~
    „Simpatică” temă ! … este de „aprofundat” întradevăr !

    Eu … abia aştept … să mă „întorc” … ACASĂ ! !! …
    Relaţia NOASTRĂ … cu Dumnezeu, ESTE una personală … ŞI … una COLECTIVĂ ! … Deci, din acest punct de vedere … PUNCTUL dvs. DE VEDERE … NU poate fi „trivial” mai mult decât al „CELOR … în drept” !!! : deci, TOŢI „contăm”, toţi tebuie SĂ FIE … RESPECTAŢI !!!

    restul … este BlaBlaBla … !
    ~
    Cornelius,
    PS: … ŞI pentru astfel de „teme”, voi reveni ORICÂND cu plăcere, dar şi cu … „argumente” ! …
    ~,

Lasă un răspuns

