1/2. Feeric… Germania 0:1 Spania

Un meci de zile mari, în care fotbaliştii spanioli n-au fost brazilienii Europei, ci au fost incomparabilii şi feericii fotbalişti spanioli. Au impresionat spaniolii printr-o tehnică impecabilă, printr-o tehnică artistică, printr-un joc splendid de pase.

Spania a avut nu numai posesia mingii (61%), Spania a dominat la toate compartimentele, chiar şi la jocul cu capul, ridiculizând prin aceasta fotbaliştii masivi germani. Golul extraordinar, înscris de Puyol cu capul în minutul 73, doar confirmă acest lucru. Spaniolii au demonstrat spectacol.

Ne aşteaptă o finală mare, pur europeană, în care se întâlnesc echipe care nu au câştigat vreodată titlul suprem la campionatele mondiale.

 

4 comentarii la “1/2. Feeric… Germania 0:1 Spania

  1. Bună Ziua !
    Domnului Valeriu Ungureanu !
    ~
    Mă bucur pentru dumneavoastră, dar … eu NU sunt „microbist”, am reuşit să văd totuşi câteva goluri (aţipite … probabil „în reluare”), şi pe cel al spaniolilor, în meciul cu Germania. Dar, poate că „pe ultimele” … le voi viziona integral !
    (… ştiu, … o dată la patru ani, ca şi Olimpiadele ; după „Porciada” de la Moscova … nici cu „Olimpiadele” … NU „mă mai omor” !).
    Din Fericire … toate trec !
    ~
    Dumnezeu … ŞTIE !
    … „noi” doar bănuim !
    ~
    Cornelius,
    PS: … vă aştept maestre … „să vă treacă … joaca ALTORA” …
    … eu „pierd Timpul” … cu ŞAH-ul ! …
    ~,

  2. Interesul meu e şi unul profesionist şi ţine de teoria jocurilor, adică a modelelor matematice pentru situaţii de conflict şi cooperare. Viaţa noastră e un joc, iar fotbalul e un joc mai simplu în care se pot observa multe detalii ale vieţii reale.
    În plus am şi jucat cândva fotbal! E o pasiune care se trage din tinereţe!

  3. Bună ZIUA !
    Domnului Valeriu Ungureanu !
    ~
    Atât cât am „fost” elev, am ‘urmat’ … Ştiinţele Exacte ! Şi NU înţeleg NICI ACUM, pe cineva care, la „UMAN” fiind, plăcându-i … GRAMATICA (!) … îmi spune „Cât de GREA … este matematica !” !!! Sau, chiar … „invers”, un BUN matematician … să-mi „spună” că … „NU SE ARE” cu gramatica ! … mă rog, fiecare … cu LIMITĂRILE pe care ŞI LE DOREŞTE !!!
    În definitiv (acum, pe LOC ! … s-a „aprins” BECUL !) TOTUL nu este decât O Provocare !!!
    Ciclicitatea infinită „Cauză~Efect”, este doar … una din miliardele (o infinitate de miliarde … !)de „OPORTUNITĂŢI … Temporale”= INEFABILUL … atât CÂT putem deduce Intuitiv !

    Şi … oricum, oriunde, oricând … se revine la JOC ! Este singurul „DRUM” … oferit de … ştiinţă ! (a NU se citi : Ştiinţă ).
    ~
    Nici o TEMĂ … NU poate fi epuizată, ci doar RELUATĂ … ludic şi LUCID !

    LUDICUL … citit … în ambele SENS-uri !
    ~
    Sunteţi MULT prea pe „placul meu” pentru a nu încerca … O COLABORARE … SPIRITUALĂ !!!!
    Doar că din punct de vedere TEHNIC … eu sunt ZERO barat ! Ce „pot eu” … să vă ADUC NOU ??? … SPER DoarATAT : să nu vă „plictisesc” !!!
    ~
    Cornelius,

    PS: … maestre, (sunteţi în mod CERT „mai şcolit”, aşa că VĂ CER Permisiunea … de a ne tutui ! … NU este o Fatalitate !), VĂ MULŢUMESC … pentru că mă băgaţi în seamă ! Mă voi strădui … SĂ ŞI MERIT !!! …
    ~,

  4. Dragă Cornelius,

    Îmi este cam greu să mă obişnuiesc cu stilul în care abundă semne de punctuaţie! E ceva neobişnuit, iar din punctul meu de vedere, inutil (să nu fie cu supărare)! Mai puţine simboluri folosite – mai clar gândul!

    Sper şi eu să fiu interesant şi să nu plictisesc!

    Nu e nici o problemă în a trece la o adresare mai apropiată!

Lasă un răspuns

