100 de mii de vizualizări de pagină

FLAG Counter azi a înregistrat:

  • 100 de mii de vizualizări de pagină,
  • 1000 de vizitatori unici din 35 de state ale SUA,
  • 30 586 de vizitatori unici din 97 de state ale lumii.

Evenimentul e cu atât mai semnificativ cu cât la lansarea blogului nici nu mi-am imaginat că o să am cândva atâţia vizitatori şi din atâtea ţări ale lumii. FLAG Counter e unul dintre contoarele cele mai simple şi mai atractive. Reflectă destul de sugestiv traficul pe blog.

Vă mulţumesc, dragi vizitatori!

Vă aştept în continuare!

P.S. Pentru a compara statisticile de mai sus ale FLAG Counter cu cele curente e suficient să se efectueze un clic pe FLAG Counter în bara din dreapta. Supra este doar imaginea JPG a contorului în ziua de 29 iulie 2010.

9 comentarii la “100 de mii de vizualizări de pagină

  1. Pingback: 100 de mii de vizualizări de pagină - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Ugh, felicitări, dar eu sunt de părere să nu te ambalezi. Sunt crawler-e care o mai dau „în dude”, unul dintre ele fiind şi Flag counter. Ca să fii sigur, verifică-ţi traficul câteva zile la rând. Vei vedea că asemenea performanţă nu va mai apărea. Şi eu m-am trezit pe 27 mai cu un număr de 247 de pagini vizitate, aşa, din senin, pentru un articol banal, care nici măcar nu-mi aparţinea… La data aia, dacă se citea fiecare pagină a blogului de două ori şi tot nu obţineam cifra.

  3. Ai dreptate că datele prezentate de contoare sunt relative şi trebuie înţelese corect! Am verificat în decursul timpului mai multe contoare şi la moment folosesc doar două: FLAGCounter şi GoStats. Le folosesc de mai mult timp. Furnizorii de servicii le perfecţionează periodic. Mai folosesc şi Google Analitics. Trag cu ochiul şi la datele statistice pe care le oferă top20.md. Urmăresc şi alte date statistice de pe diverse site-uri. Ca rezultat îmi creez o imagine despre traficul de pe blog. Un lucru e cert, că nu există instrumente ideale care ar reflecta datele statistice ideal.
    Referitor la ceea ce ai observat pe 27 mai pe blog, pot exista mai multe explicaţii. Una dintre ele poate fi legată de un banal virus (malware). Eu am avut un caz aş spune acum nostim dar atunci nu era! Pe 5 şi 9 noiembrie contoarele de pe portalul TB, anume doare ale lor, au înregistrat vizite pe blogul meu de trei ori mai multe decât toate vizitele pe portal la celelalte resurse. Nu credeam, deoarece contoarele de pe blog indicau date obişnuite. Victor de la TB mi-a trimis imaginea screen-ului cu acele date. Am înţeles că apoi acelaşi fenomen l-au avut şi pe alte blog-uri. Concluzia – a fost un malware care bloca portalul în acel mod. Ar putea fi o explicaţie similară şi pentru 27 mai. Dar mai sunt şi altele, cum ar fi motoarele de căutare – ai avut careva cuvinte cheie în articole care în acea zi au fost extrem de solicitate şi cuvintele erau pe blogul tău. Adică, nu era neapărat vorba de importanţa articolului, cât de cuvintele cheie. Motoarele trimiteau vizitatorii pe blog-ul tău. Nu are rost să enumăr şi alte posibile cauze, dar cel mai probabil, într-adevăr în acea zi ai avut atâtea vizite 🙂 Contorul e un simplu program şi efectuează calculele pentru care e creat 😉

  4. Ugh, un răspuns de la dl. Enciclopedie! Documentat şi tehnic. Ce să zic altceva decât că te invidiez pentru cunoştinţele tale. Dar şi te felicit pentru că iubesc fair-play-ul.

  5. Mulţumesc Vio, pentru felicitări! Dar, sincer, nu-mi fac mari iluzii! Înţeleg că blogul e foarte departe de perfecţiune! Schimb deja al patrulea tempolate! Pe curentul încă nu l-am adus la normă! Se simte că design-ul e crud! Şi, desigur, nu reuşesc să găsesc timp pentru subiectele mai interesante, pe care mi le-am schiţat pentru blog! Cele curente sunt cumva legate de activitatea mea!

  6. Da, toata lumea alearga dupa trafic…interesant….
    Pe mine ma intereseaza mai mult vizitatorii care se intorc sa vada postarile zilnice…chiar daca nu primesc comentarii!
    Poate gresesc….
    Salutari si succes mai departe!
    Voi urmari postarile de aici…mi se par foarte interesante!

Lasă un răspuns

