Vizitatori din 100 de ţări ale lumii

FLAG Counter mi-a produs azi încă o bucurie – a înregistrat a 100-a ţară din care am vizitatori – Qatarul. E un prilej de satisfacţie şi de încurajare! E important pentru mine că GoStats a fixat şi adresa blogului de pe care am vizita:

http://www.poemslifelove.com/

Este blogul poetului filipinez Ronald Mallari, în care am comentat o poezie. Un vizitator din Qatar al blogului „POEMS of LIFE and LOVE and QUOTES” a mers pe adresa blogului meu din comentariu. Îi mulţumesc!

FLAG Counter ne ilustrează, o dată în plus şi în mod specific, cât de tare ne apropie pe toţi locuitorii planetei minunata reţea globală

S-a dovedit că acesta este al 300-lea articol, publicat pe blog 🙂

Dorinţă să fie, că motiv de bucurie se găseşte 🙂

P.S. E binecunoscută sensibilitatea poeţilor. Ronald a ţinut să-mi mulţumească printr-un mesaj direct pe Twitter pentru evidenţierea blogului. Îi mulţumesc la rându-mi pentru sensibilitatea lui!

3 comentarii la “Vizitatori din 100 de ţări ale lumii

Lasă un răspuns

