Cel mai bun prieten virtual

Un singur trandafir îmi poate fi grădină,
un singur prieten o lume întreagă!
Leo Buscaglia

Cel mai bun prieten virtual

Cel mai bun prieten virtual

O surpriză plăcută de la Wind, promotoarea blogului Photographis. Cu ocazia aniversării de 3 ani şi a circa 20 de mii de vizitatori ai blogului în 2010, Wind (D. P.) oferă premiul de cel mai bun prieten virtual.

Îţi mulţumesc Wind! E mare lucru să ai prieteni, chiar şi virtuali!

Îţi urez, la rându-mi, succese în continuare şi pe tărâmul bloggingului, şi pe cel profesionist al picturii şi fotografiei.

Şi, zău, are rost să ieşi din anonimat! E frumos numele Wind, dar e foarte frumos şi D. P.

5 comentarii la “Cel mai bun prieten virtual

  1. Pingback: Cel mai bun prieten virtual - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Multumesc! Eu multumesc pentru tot suportul pe care mi l-ai acordat!
    Sper sa-ti ajunga pe blog mai multi vizitatori cu ocazia faptului ca link-ul tau poate fi vizitat de toti prietenii mei din blogging!
    Salutari, Valeriu!

Lasă un răspuns

