Surprize de la Google…

Săptămâna trecută compania Google a venit cu noi surprize. Ultima e legată de lansarea reţelei de socializare Google+ (a treia încercare făcută de Google în acest domeniu), care e privită ca o concurentă a cunoscutei Facebook. Accesul la Google+ e limitat. Pentru a te înscrie în reţea e nevoie mai întâi să trimiţi o solicitare, care urmează a fi examinată în 24 de ore şi apoi, în cazul unui răspuns pozitiv, se trimite invitaţia de înscriere. Din pură curiozitate am trimis  solicitarea cu adresa. Sunt în aşteptarea rezultatului.

O altă surpriză e legată de căutarea de imagini şi căutarea prin intermediul vocii umane. Se anunţase că serviciile sunt disponibile doar în SUA şi doar în limba engleză. S-a dovedit că, de fapt, sunt disponibile pentru deţinătorii de conturi Gmail la opţiunea Web. Evident, am făcut câteva testări. Impresionează mult cât de rapid se dezvoltă tehnologiile informaţionale. Sigur mai sunt deficienţe, dar Google oferă aceste servicii gratis şi tuturor. Merită doar laudă, în opinia mea. Iar ceea ce ţine de testări… Am luat o imagine proprie şi am cerut să se găsească în Internet imagini similare… Rezultatul m-a amuzat mult… La fel şi cu căutările prin vocea umană…

O a treia surpriză de la Google e legată de inactivitatea mea pe blog… Google e vigilent – mi-a scăzut PR de la 4 la 3… M-am întristat, deoarece înţeleg cât de greu îmi va fi să ridic blogul din nou la nivelul 4. Totuşi… E şi o ilustraţie elocventă că serviciile Google sunt de nivelul cel mai serios.

P.S. În mai puţin de 3 săptămâni, Google mi-a restabilit PR la valoarea 4. Se pare că a fost suficient să exclud de pe blog pagina pentru schimb de legături, în care erau mai mult de 50 de adrese ale celor care mi-au scris. Prin acele link-uri PR-l blogului era elementar „pompat” altor site-uri.

17 comentarii la “Surprize de la Google…

  1. Bună Ziua !
    Domnului Valeriu Ungureanu !
    ~
    Da (deci nu nu)! Vă rog să precizaţi (pe viitor) linkul spre „zona de interes” (în cazul nostru, Google+; acesta l-aţi fi putut aşeza în pagină, direct link). Bănuiesc însă, că nu-i dificil de găsit.
    Eu sunt foarte inactiv, dar staţionez la PR3. Deci, s-ar putea să aibe şi alte criterii de evaluare, mult mai subtile. Oricum, pentru zona Zelist şi PageRank, eu sunt mulţumit de rezultat. Îl pot influenţa benefic, însă încântarea mea provine cel mai mult din comentariile primite (foarte rare !).
    ~
    Cornelius, 🙂

  2. Ha! haa! ha! 🙂
    Nu-s Oblio, în mod cert !
    Am avatar prin Gravatar, pentru WP, acum vă trimit acest comment, să văd dacă celălalt cont (primul ! de Yahoo) mi-l deschide.
    O zi bună, vă doresc !
    ~
    Cornelius, 🙂

  3. Nu l-am indicat deoarece nu am deocamdata cont pe Google+.

    In rest, sigur sunt mai multe criterii de evaluare, o parte dintre care nu mai satisface activitatea de pe blogul meu! Efectul se si vede!

    O zi buna!

  4. V-am trimis un prim comment (în aşteptare) pe cont google. Acel comment avea referire (scurtă, desigur) la articolul dvs. Nu-mi place să mă repet; însă, este suficient dacă l-aţi citit – nu-i obligatoriu să apară.
    🙂

  5. Am revenit căci s-a înfiripat un minidialog !
    Lincul de Gravatar cred că este http://en.gravatar.com/ ; se poate „aşeza” în romană !
    Este exact pentru creat Avatar de WordPress, după „voia comentatorului” şi nu după „generatorul” cine ştie cărui stil. se adresează cu precădere celor care nu au avatar, celor cu bloguri doar de blogspot (sau altele). Poate că şi celor cu WP (văd că dvs. nu aveţi avatar !).
    Puteţi să vă personalizaţi propriul avatar, folosind chiar mai multe imagini ! Eu am două.
    ~
    Cornelius, 🙂
    PS: uneori (rar) folosesc … frunza ~,

  6. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

  7. Buna ziua!!!!
    Domnule Ungureanu, sugeratii domnului Vlad ca si eu am talent de a scrie :-). Multi se pling ca google a scazut PageRank, un prieten din Rominia avea 4 si a scazut la 2. Dar la mine proaspat activat, si deja 1 a aparut 🙄 .
    O zi buna!!!

    • Buna ziua, Ion!

      Cred ca ai observat ca am facut unele optimizari pe blog! In primul rand am eliminat pagina „Legaturi” deoarece contine mult backlink-uri! Mai sunt si alte lucruri de facut, dar in primul rand, se cere activitate si continut original! Deocamdata, imi iau un mic „concediu”! Ma bucur ca ai PR 1. O sa mai creasca! E mai greu sa mentii unul ridicat deoarece se cere activitate.

      O zi buna si tie!

  8. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 2 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!

  9. Nu sunt convins de succesul lor! Multi prezic un mare fiasco pentru G+. Timpul va arata cine are dreptate! Poate mai e de adaugat ca de regula Google duce lucrurile pana la rezultate f. bune! De ce nu ar fi si cazul G+?

Lasă un răspuns

